Shoppamine pole kunagi olnud lõbusam

Korduma kippuvad küsimused

1. Kuidas ma Choco rakenduse alla laen?

Choco rakendus on saadaval hetkel ainult Android telefonidele. Choco allalaadimiseks pead otsima Android Marketist sõna "Choco", klikkima siia või skännima allolevat QR-koodi.

2. Kuidas ma oma sõpradele Choco't soovitada saan?

Kõige lihtsam viis on saata sõber Choco veebilehele ning anda talle salakood registreerimiseks. Teine võimalus on ühendada oma Choco konto Facebookiga (kui sa pole juba registreerides seda teinud), peale mida saad oma tegevusi Choco'st otse Facebooki jagada (selle eest teenid ka punkte). Samuti saad oma Facebooki konto või Foursquare konto Choco rakenduses siduda.

3. Kuidas ma Choco's olevaid kuponge lunastada saan?

Kupongide lunastamiseks tuleb sul eelnevalt koguda teatud arv punkte. Iga kupongi juures on kirjas palju punkte selle lunastamiseks on vaja teenida.

4. Mille eest on võimalik Choco's punkte teenida?

Punkte on võimalik teenida Choco's erinevate tegevuste eest. Nendeks on näiteks check-in'i tegemine poes, toote triipkoodi skännimine, kommentaari lisamine, pildi tegemine, tootele hinna lisamine, Facebookis ja Foursquare's jagamine (Kõiki neid tegevusi tuleb teha poes, mille kupongi jaoks sa punkte soovid koguda. Teiste poodide tegevused ei loe).

5. Miks ma ei teeninud punkte check-in'i või skänni eest?

See võib juhtuda, kui asud poest liiga kaugel (või Choco ei suuda su auskohta määrata - jälgi, et su telefoni GPS oleks sisse lülitatud) või teed neid tegevusi väga väikese vahega (tule järgmine päev uuesti).

6. Kuidas ma kupongi lunastan, kui vajalikud punktid koos?

Kupongi juures on näha progress, kui palju punkte sa oled teeninud ning kui palju vaja teenida. Kui vajalikud punktid on koos, siis ilmub progressi asemele nupp "Lunasta". Selle vajutamisel ilmub ekraanile kood, mida pead poes poemüüjale näitama (pead kindlasti asuma poes, kui seda nuppu vajutad).

7. Kuidas ma uuendan kupongide või poodide nimekirja?

Selleks vajuta Choco rakenduses olles telefonil "Menu" nuppu ning seejärel vali menüüst "Uuenda".

8. Pood, mida ma külastan, ei ole nimekirjas. Mida ma tegema peaks?

Kui sinu lemmikpoodi pole nimekirjas, siis anna meile kindlasti teada aadressil feedback@choco.ee, millisest poest sa puudust tunned.

9. Kuidas ma toote triipkoodi skännin?

Toote triipkoodi skännimiseks vali menüüst "Skänni". Samuti saad toote triipkoodi skännida, kui otsid üles rakenduses poe, kus parasjagu asud ning vajutad nuppu "Skänni tooteid".

10. Ma skännisin toote triipkoodi, kuid see ebaõnnestus. Miks?

See võib juhtuda, kui triipkood on kahjustunud, telefoni kaamera on määrdunud, valgustus on liiga nõrk või toote triipkood on liiga pisike. Kui see juhtub, siis vali mõni teine toode või sisesta triipkoodi juures olev number käsitsi.

11. Soovin teatada veast või mul on idee, kuidas Choco oleks veelgi parem. Kuidas ma seda teha saaksin?

Selleks vajuta Choco rakenduses olles telefonil "Menu" nuppu ning seejärel vali menüüst "Tagasiside". Samuti võib tagasiside saata aadressil feedback@choco.ee

12. Ma kaotasin oma Choco konto parooli. Mis ma tegema peaks?

Võta ühendust aadressil support@choco.ee ja leiame lahenduse, kuidas saad uuesti ligipääsu oma kontole.

13. Mul on veel küsimusi. Kellega ma ühendust võtan?

Me oleme rõõmuga valmis sind aitama. Võta ühendust aadressil support@choco.ee